Dra nytta av våra erfarenheter

Utbildningar

Ny på jobbet? Nya arbetsuppgifter? Dags för energipåfyllning eller vill du utöka ditt nätverk? Oavsett anledning så är du välkommen på våra utbildningar.

Kontakta oss

Nytt ansvar? Nya arbetsuppgifter?

Har du fått ansvaret som projektledare? På väg att gå vidare till nya utmaningar och vill fylla på med nya kunskaper? Eller kan dina medarbetare mer än dig och du känner dig i underläge?

Dags att starta planeringen med ditt event eller festival? Har du fått ansvar för telefonin eller ditt Kontaktcenter och inte jobbat med det förut? Eller bytt tjänst och utökade arbetsuppgifter?

Eller vill du helt enkelt bara vill få ny energi och möjlighet att utöka ditt kontaktnät?

I många uppdrag vi fått frågor om vi inte kunnat utbilda och ha workshops kring vår breda erfarenheter av projektledning. Här har vi paketerat några utbildningar som vi hållit.

Projektledning Telefoni IT

En bra grund för dig och er när ni ska planera för större förändringar inom IT, telefoni och Contact Center. Vi går igenom grunderna för ett projekt, hur man startar ett projekt och vad som krävs av en projektledare för att det ska bli en lyckad upphandling, implementation eller förändring.

UGL - Utveckling grupp och ledare

UGL är Sveriges mest efterfrågade och en av de bästa ledarskapsutbildningarna som finns. Fokus är på personligt ledarskap, feedback, kommunikation, individ- och grupputveckling. Allt i en underbar miljö och på kursgård som levererar kvalitetsmat och inspiration i internatform.

Telefoni för förvaltningsledare

På en dag går vi igenom det viktigaste du behöver veta kring telefoni i din roll som förvaltningsledare. Vi går igenom de krav som ställs från bland annat ert Contact Center, er Helpdesk och hur telefonin påverkar företagets ansikte utåt. Du får konkreta tips och verktyg som du kan omsätta i din vardag. Läs mer om utbildningen på Teleutbildningar.se

Telefoniansvar

Utbildningen lotsar dig igenom krav som ställs på telefonin. De moment som berörs är bl a teknik, Customer experience, ekonomi, krishantering, systemförvaltning, leverantörsstyrning, projektplanering och support.

Du får tips och verktyg som du direkt kan omsätta. I våra öppna utbildningar lägger vi också extra tid för erfarenhetsutbyte och nätverkande. Läs mer om utbildningen på Teleutbildningar.se

Specialanpassade kurser för telefoni

Även om telefoni blir mer och mer integrerat i alla annan kommunikation, vilket vi anser det ska vara, så finns det fortfarande behov av kunskaper i hantverket. Vi har tillsammans med Call Center Management i Lund tagit fram en del specialanpassade utbildningar i hanterket telefoni. Utbildningarna hittar du under varumärket Teleutbildningar.se